Krajnyik Cintia
Krajnyik Cintia végzettsége szerint közgazdász, de amióta csak kilépett a munkaerőpiacra, újságíróként dolgozik. Pályája során vezetett már kerekasztal-beszélgetéseket és a Közös hang podcastműsort is, jelenleg a WMN social media csapatának vezetője. A filmek, sorozatok, portrék, interjúk és pszichológiai témájú cikkek mellett gyakran dolgozik saját élményanyagból, és ír olyan fontos témákban, mint a traumafeldolgozás, a női egészség, az endometriózis, vagy éppen a nehezített teherbe esés és a lombik. Amellett, hogy úgy véli, az írás számára gyógyító erejű, fontosnak érzi, hogy kendőzetlenül, tabuk nélkül adjon hangot olyan témáknak, amelyekről még mindig kevés a széles körben elérhető információ. Az írásnál csak enni szeret jobban. Várja, hogy kifejlesszék a nem hizlaló szénhidrátot.
Krajnyik Cintia cikkei
Összesen: 393 db cikk
Kult –
2022. december 8.
–
KC
„A szereplők álomutazása szép lassan teljes káoszba és katasztrófába fullad, a néző pedig egyre jobban szórakozik, miközben a készítőknek egy olyan különleges, semmihez sem hasonlítható atmoszférát sikerül kialakítani a vásznon, ami üdítően friss a sorozatok között” – Krajnyik Cinti új, kedvenc sorozatát ajánlja:
0 like / 0 dislike
15 megosztás
WMN Life –
2022. december 8.
–
KC
Krajnyik Cintia, anyukája húszéves nagyestélyijében ment el az Operába, hogy felkutassa a pezsgő titkát. (A cipőjét nem hagyta el, és éjfélre haza is ért.)
0 like / 0 dislike
27 megosztás
Long –
2022. december 4.
–
KC
Ebben a beszélgetésben szó esett mélységekről, magasságokról, fényről, árnyékról, szélsőségekről, és az egyensúly megtalálásáról is. Utóbbira piszkosul nehéz rálelni mindannyiunknak, pláne parancsszóra, de Szily Nóra és Szakács Gergő nagyon jó úton járnak.
0 like / 0 dislike
29 megosztás
WMN Life –
2022. november 30.
–
KC
Egy tanulmány kimutatta: az emberek fele úgy véli, a karácsonyi vacsora nem alkalmas időpont arra, hogy őszintén beszéljen a nehézségeiről, a valódi hogylétéről. De miért?
0 like / 0 dislike
29 megosztás
WMN Ügy –
2022. november 25.
–
KC
Mindig meghökkentő azokat a botrányokat figyelemmel kísérni, melyek egy-egy multinacionális céghez vagy divatóriáshoz köthetők, hiszen ilyenkor jogosan merül fel bennünk a kérdés: mégis hogyan mehetett át egy-egy elhibázott ötlet, bántó poén, kétértelmű utalás annyi döntéshozón keresztül. Főleg, ha szadomazo macikról és gyermekpornográfiához köthető iratokról van szó egy kampányban.
0 like / 0 dislike
73 megosztás