Dekoratív testek, színes selymek, popszámok vonósnégyessel – Mi történt a kosztümös filmekkel? (Vélemény)
Nem mindenkit kapott el a Bridgerton-láz, sőt. Szabó Anna Eszter például visszasírja a klasszikus(abb) kosztümös filmeket.
Nem mindenkit kapott el a Bridgerton-láz, sőt. Szabó Anna Eszter például visszasírja a klasszikus(abb) kosztümös filmeket.
„Kaparj össze 200 millió dollárt, ami a Netflix legköltségesebb alkotásává teszi a filmed, hogy annyi akciójelenetet forgathass, annyi helyszínen, annyi CGI-jal, amennyit nem szégyellsz, ne sajnáld, mehet bele ízlés szerint, érzésre!” – de Krajnyik Cinti szerint ettől még nem lesz jó a filmed.
Amikor egy világsztár exkluzív interjút ad, az ember sok mindenre számít… de ilyen elképesztő nyíltságra és természetességre nem. Julianna Margulies színész D. Tóth Krisztával beszélgetett gyerekkori traumákról, szülői minták felülírásáról, (ön)bántalmazásról, otthonkeresésről és megbocsátásról. Nem mindennapi találkozás volt!
„A nagy katarzis általában nagy felfordulást okoz, főként, ha az ember sokfelé elkötelezett, elvárások hálójában vergődő középkorú családanya…” Ezzel el is mondtuk, kiknek ajánljuk a sorozatot elsősorban – de persze mindenki másnak is!
Kilencvennégy évvel ezelőtt született a filmtörténet egyik legnagyobb alakja – Szentesi Éva tiszteleg előtte.
Úgy táncol, hogy az bárkinek becsületére válna, és arról énekel, amiről csak akar. És hogy mit kezdjünk ezzel a jelenséggel egy olyan a társadalomban, ahol tombol az ageizmus, és ahol „ciki” öregedni? Mózes Zsófi szerint csak élvezzük, amíg lehet!
Vajon hogyan használta fel három nő a fehérneműjét arra, hogy sok ezer dollárral meglopják a céget, ahol dolgoztak?
Tündérmese az álomnőről – csak nem egészen úgy, ahogyan elképzeljük.